Tuesday, April 1, 2014

Pameran Sempena Hari Adat Istiadat Dibuka Selama Dua Minggu Bermula 31 Mei 2014


01 April 2014, Selasa :- 

Pameran Sultan Haji Omar 'Ali Saifuddien Sa'adul Khairi Waddien, Tokoh Adat Istiadat Sepanjang Zaman sedang berlangsung selama dua minggu bermula semalam 31 Mac 2014. Pameran ini dianjurkan oleh Pejabat Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam sempena sambutan Majlis Istiadat Pemasyhuran Tokoh Adat Istiadat Sepanjang Zaman bersempena Hari Adat Istiadat  2014. Pameran yang diadakan di Pusat Persidangan Antarabangsa, Barakas ini dibuka untuk lawatan mulai jam 09:00hrs hingga jam 17:00hrs kecuali pada hari Jumaat dimana waktu kunjungan bermula pada jam 09:00hrs hingga 11:00hrs dan dibuka semula pada jam 14:30hrs hingga 17:00hrs. Kepada rakyat Brunei dan pelancong terutamanya dari Malaysia yang berada di Brunei jangan lepaskan peluang keemasan  ini untuk mengunjungi pameran ini.

Sumber :- Jabatan Penerangan Brunei/Pelita Brunei

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum. Saya ada soalan yang ingin diajukan kepada saudara. Jika tidak keberatan, bolehkah saudara berikan alamat emel saudara kepada saya untuk memudahkan saya mengajukan soalan itu. Terima kasih.

tengkusyah said...

As-Salam Saudara/Saudari,

Berikan e-mail address anda dan saya akan hubungi anda semula.

Terima Kasih.

Anonymous said...

ayi0928@yahoo.com

Anonymous said...

Saya dah berikan alamat emel saya. Saudara boleh berhubung dengan saya pada bila-bila masa melalui emel tersebut.